تحقیق در مورد مدیریت زمان در سازمانها

مدیریت زمان همان گونه که میدانیم موفقیت یعنی رسیدن به هدف در زمان معین. در زبان مدیریت به هر یک از خواست های انسان هدف گفته می شود و برای هر کدام نیز زمانی تعریف شده است. اولین اصل مدیریت زمان داشتن هدف دقیق و روشن است . اصولا" هنگامی مدیریت زمان مطرح می شود که انسان خواسته ها و یا به زبان مدیریت هدف هایش را به طور دقیق روی کاغذ آورده باشد و تاریخ سر رسید آن نیز معین شده باشد. دومین مورد داشتن اولویت برای هدف ها می باشد. اگر وظایفی بر عهده شماست از بین آنها چند نمونه .

دریافت فایل


همه چیز برای تو مدیریت ,زمان ,مورد ,مدیریت زمان ,زبان مدیریت ,مورد مدیریت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جراحی بینی,جراحی فک و صورت,جراحی زیبایی در تهران ber19Thed دعاگو حسابداری پولدیگ مرجع خبرهای فارسی